Grolsch Koel* - Campagnewebsite

Om er voor te zorgen dat je zeker weet dat je altijd een echt Koel* biertje bij de hand hebt, ontwikkelde Outpost11 in opdracht van Isobar voor Grolsch de nieuwe Koel* actiewebsite. Een fantastische, frisse en vooral Koele website die er met al haar mogelijkheden voor zorgde dat je zomer zo Koel* mogelijk was.

Concept

Het Koel* alarm zorgde ervoor dat je altijd op tijd wordt gewaarschuwd wanneer je je Grolsch bier koud moet gaan zetten. Mocht je dat om welke reden niet hebben kunnen doen, was dat nog geen probleem. De Koel* website bood je dé oplossing. Ruil je lauwe biertje om tegen een Koele Grolsch, gewoon thuis, verzorgt door een van de mobiele Koel* teams.

Maar er was nog veel meer. Wat te denken van één van de meest succesvolle WK-acties van 2010! Win je eigen, op afstand bestuurbare, Grolsch Koel*er!

Door een super strak mechanisme was het mogelijk om elk uur weer mee te dingen naar deze vette prijs. Live werd er elk uur een prijs weggegeven waarna de teller weer ging lopen voor de volgende Koel*er.

Resultaat

Deze website was een overweldigend succes. Zoals reeds aangegeven was de Koel*er-actie samen met de Bavaria-dress de meest succesvolle WK-actie van 2010! Iets om trots op te zijn.